2010-12-09

Ghosts on the dancefloor







Bilder från "sista" helgen i Sthlm, Robin Åhlgren har plåtat med sin 5D II med Diana-objektiv. Jag har redigerat. Jag älskar den dåliga kvalitén. Gör det fult med flit. Fotografi för fulsmakare. Grym helg iaf, träffade alla som ligger som favorit-nummer i iphonen plus flera andra som jag tycker om.

Dagens aktuellt då: Jag hann inte se mitt blivande hem men jag tror att jag har hittat en ny vän här i staden. Lovely! Jag såg även järntorget och drack öl på en liten krog där folk såg lagom dryga ut.

Jag börjar tycka om Göteborg.

2 kommentarer:

Freja sa...

DU ÄR VAD JAG KALLAR BRUTALT SNYGG!

Nu samplanerar vi det här. Vill du vara i sthöm den 15 januari eller ska vi ses i en annan del av sverige? Jag börjar lacka på att allt för många bor alldeles för utspritt. Är man på andra sidan så är man ändå på andra sidan. Nångång blir det ändå patetiskt med "jag saknar dig" Lite innehålls löst. Det vill jag inte. Jag åtgärdar det här.

Hannah W sa...

TACK FREJA! KLART VI SKA HÄNGA!