2010-12-25

MERRY CHRISTMAS!

Dags för denna lilla bild att åka upp. Jag har jobbat på den lite till och från senaste veckan när jag inte haft något annat för mig. Just nu sitter jag i lilla huset på kullen (mammas & pappas alltså) i Sthlm och smuttar på lite Martini Bianco. Jag har packat en flyttlåda och försökt skruva isär en Billy-bokhylla, vilket visade sig vara omöjligt. Imorgon blir det bil ner till Gbg och mitt skrivbord följer med. Kläder och SKOR följer också med. Fan vad jag har saknat mina skor. Jag har levt med två par senaste månaden varav det ena är trasigt. Oacceptabelt. Mina skrivböcker och ritblock och pennor kommer också med till Gbg. Underbart.

Julafton igår var fint och väldigt lagom på present-delen för en gångs skull. Vi sa att vi inte skulle ge några julklappar i år men mamma kunde förstås inte låta bli så jag fick två böcker som jag faktiskt har stått och fingrat på i bokaffären så det var perfekt. Lite slantar (haha "slantar") fick jag av farfar & faster och av the Godfather fick jag fyra vackra vinglas med hälsningen What else does a young woman need? Jag känner också det. Ikväll ser det ut att bli lite sthlms-häng. UNDERBART!

Puss på er, alla som tycker att mitt liv är intressant nog att följa.

1 kommentar:

Freja sa...

Men fan va underbart!
Jag gillar din gudfar, han har koll, kan sin uppgift så att säga.
Trevlig fortsättning och lycka till med festandet, firandet och flyttandet. Det blir nog strålande serru!
PUSS och KRAMAR!