2010-12-15

Pappa fyller år

Idag fyller min pappa år och eftersom jag är en ekonomisk ung kvinna så tror jag starkt på DIY-presenter av högsta kvalité. Därför gjorde jag en spellista till pappa. Den finns för allmän beskådan på min spotify profil, eller om du vill vara effektiv, bara klicka HÄR!

Den fina bilden är från i helgen, Elna tog den när vi var på Styrbord/Babord. Det tackar vi för.

PUSS

//Hannah

EDIT: Låtarna på The Pappa Playlist är en blandning mellan låtar som jag lade till bara för att titeln eller texten passar, låtar som jag och pappa har lyssnat mycket på tillsammans, låtar som jag tycker om och några som jag tror att han tycker om. Cheers!

EDIT IGEN: Några låtar lade jag till för att de enligt osäkra källor kom ut samma år som pappa föddes.

1 kommentar:

elno sa...

åh så stiligt! puss!