2011-01-27

Hot girl eating egg .gif

make gif animation

Den här månaden har redan satt besöksrekord i bloggen men jag ska försöka komma upp till 1000 sidvisningar ändå med hjälp av lite sköna rubriker. "Titty Tuesday"-inlägget drog rätt mycket publik vill jag lova. Jag har stora förhoppningar för "hot girl eating egg .gif".

Tänkte berätta lite om hur det går här i GÖTEBORG också, även om det inte var det ni kom hit för:

Det går förjävla bra. Jag har träffat fler sköna människor på två månader än jag trodde att jag skulle göra under hela min tid här. Jag tycker om götet mer än jag trodde att jag skulle göra och praktiken är riktigt rolig, särskilt nu, när jag har kommit in i det. Det känns faktiskt som att jag gör lite nytta om dagarna.

Mitt boende är också helt okej. Jag är dock förvånad över hur tråkigt det är att bo ensam. Även om jag träffar människor nästan varje dag även efter jobbet så saknar jag lite att bo med någon.

 MEN det struntar jag i nu för på fredag ska jag få gå på invigningsfesten av GIFF. Lineup:en är SJUK.Var avundsjuk.

2 kommentarer:

Freja sa...

Du är grym.

D sa...

Du får en liten present för att du hade bästa rubriken på inlägget. http://fyllekaviar.istheshit.net/ ENJOY!