2011-09-07

MER frukost, SUSHI och även SCONES!

Det här börjar likna en matblogg. Här kommer mer mat som vi har gjort och ätit (för vi gör mat också, vi äter inte bara ölkorv & toblerone).

Idag gjorde vi episka mängder sushi till middag, Carro gav oss förstärkning:

Igår gjorde jag jättesöta scones. De smakar inte sött, de bara ser söta ut:


När jag kom hem imorse stod Linn och gjorde pannkakor till mig och Viorela. Och ett tomatbröd. Sedan åt vi episka frukosten. Vi behövde inte ens lägga till korv. Tove kom förbi en sväng också. Mycket trevligt.


Jag märkte att jag skriver "oss" och "vi" ibland. Med det menar jag oftast mig själv, Viorela och Linn.

Bara att börja den här bloggen om du längtar efter fler lama inlägg om mat, trosor, mönster, teckningar, Hannah, Linn, Viorela, suhi, mat - jaa, allt det där som jag bjuder på.

Inga kommentarer: