2011-12-02

Egoboost om mitt ass

Jag tänkte skriva en jättelång text om självförtroende men jag skippar det och kör på att skriva om min egen rumpa istället. Det här är ren och skär narcissism som jag hoppas ska kunna inspirera andra att må en smula bättre när man känner sig som en grå dörrmatta. Here it goes:

Jag Älskar min rumpa. Alltid. Det spelar ingen roll om jag väger 62 eller 72 kg, den är alltid perky, rund, putig och mjuk att ta på (om man nu har sådana privilegier). Jag blev påmind om detta när jag skulle städa skrivbordet och hittade några bilder som Sarah tog på mig för några veckor sedan. Jag hade inte kollat igenom dem än så jag gjorde det nu och bara "DAMN, 'DAT ASS!". Och det är ju faktiskt så att alla mornar som jag inte riktigt lyckas med håret, kläderna eller ens sminkningen så är det så lätt att känna mig snygg bara jag vänder mig om och speglar rumpan lite grann innan jag går ut. Tipset är alltså att istället för att fokusera på det dåliga, tänk på din fakoritkroppsdel.

Här är en av bilderna, om du själv inte har nån favoritkroppsdel på dig själv kan du ju titta på min, det bjuder jag på:
Här har ni ett underbart soundrack också: Stockholmssyndromet – Lårparti.

Puss, kram & smack på asset!

2 kommentarer:

myspys sa...

dat ass is a nice ass! ^_____^

han myspys igen sa...

bästa låt valet också by the way!