2011-12-19

God jul & ÅRETS DJUR!!!

Jag har bestämt mig för att utse björnen till årets djur. Svenska Björnstammen har blivit kända, mina underklädesmönster släpptes på Björn Borg och så har björnar varit lite halvpoppis på youtube senaste veckan. För att inte tala om min episka bakgrundsbild jag har haft på mobilen större delen av året.

Därför föreställer årets julkort från mig en björn med ett vinter-tröja mönster som jag har gjort. Och lussekatter. Vem gillar inte björnar och lussekatter?

Nu är det bara två veckor kvar på det här året och jag väntar spänt på att få veta om 2011 kommer att innehålla några bra nyheter. Hittills har det varit rätt dåligt med det så jag kan inte säga att förhoppningarna är skyhöga.

Hör av dig om du skulle vilja ha mönstret förresten. Det finns i andra färger också.

Puss & kram!

2 kommentarer:

D sa...

Du är så himla duktig på att göra mönster! <3

Sara Zehlen sa...

Helt otroligt sagolikt! Mors lilla Olle tema, men saffran istället för blåbär! Grattis till fin formgivning, du är så BRA! Skit snyggt!